Chcete mít své náklady za opravy Vašeho zařízení (kopírky, multifunkčního zařízení a tiskárny) pod kontrolou? Potřebujete mít své zařízení stále připravené k tisku, kopírování nebo skenování? Rádi Vám pomůžeme. Navrhneme pro Vás optimální řešení servisní a materiálové smlouvy dle Vašeho přání. Chcete zabezpečit tisk svých zaměstnanců, omezit nadbytečné tisky nebo mít přehled o všech zařízeních? Pomůžeme Vám formou tiskového řešení MyQ. |
Výhody spojené s uzavřením servisní a materiálové smlouvy
Při uzavření servisní a materiálové smlouvy získáte možnost lepšího plánování investic => pravidelné náklady spojené s provozem zařízení jsou předem známy.
- Získáte komplexní technické zabezpečení zařízení (pravidelný preventivní servis stroje včetně přídavných zařízení, kontrola všech mechanických a elektrických zařízení, čištění a mazání stroje, odstranění případných technických závad, výměna spotřebních náhradních dílů a funkční přezkoušení stroje).
- Aktuální firmware včetně češtiny na displeji
- Termín zahájení servisního zákroku do 24 hodin od nahlášení
- Termín odstranění závady do 72 hodin od nahlášení
- Záruka na stroj dle délky trvání servisní smlouvy
- Originální tonerové náplně a spotřební materiál
- Pravidelné profylaxe dle doporučení výrobce
- Běžně opotřebitelné originální náhradní díly včetně práce
- Veškeré originální náhradní díly a servisní práce
- Originální servisní sady velké údržby (Maintanance Kits)
- Cestovné a dopravné
- Technická podpora
- Uživatelská podpora
- Poskytnutí náhradního řešení, nebo zapůjčení náhradního zařízení obdobných parametrů, pokud se zařízení nepodaří zprovoznit do 96 hodin od nahlášení poruchy.