MyQ je unikátní tiskové řešení, které umožňuje efektivní správu tiskových služeb počínaje rozúčtováním tiskových nákladů, přes zabezpečení tiskových a kopírovaných úloh, on-line monitorování všech tiskových zařízení, scan management, správu lokálního tisku, až po kreditní účtování nebo grafické zpracování reportů. Jako jediný produkt na trhu navíc obsahuje integrovaný servisní modul. |
MyQ je první systém na světě, který:
- spojil funkce tiskového a servisního modulu do jednoho systému
- komplexně pokrývá všechny tiskové potřeby zákazníků a jejich partnerů
- existuje ve verzi zdarma bez omezení času či počtu uživatelů
TISKOVÝ MODUL
- univerzální podpora více než 2000 zařízení od 26 výrobců (nové modely certifikujeme ZDARMA)
- přesné účtování tisku na uživatele, oddělení, zařízení a projekty
- funkce vyzvednutí tisku na libovolném zařízení či lokalitě (follow me)
- zjednodušené skenování a faxování
- kreditní účtování, tiskové kvóty a restrikce
- přes 80 grafických reportů s možností snadné tvorby na míru
SERVISNÍ MODUL
- automatická evidence a objednávání spotřebního materiálu
- automatické hlášení problémů a jejich eskalací
- evidence servisních smluv a kontrola plnění SLA
- plnohodnotný objednávkový systém
- profesionální účtování outsourcingových projektů
Mám zájem o tuto službu Zaslat dotaz
Proč právě MyQ
Postavte se na vlastní nohy a řiďte své tisky efektivně. MyQ vám dodá stabilitu díky třem základním pilířům:
Úspory | Monitoring | Bezpečnost
MyQ Servisní modul
MyQ je první systém na světě, který spojil funkce tiskového a servisního modulu do jednoho celku.
Chcete:
- ušetřit čas a peníze?
- snížit riziko ztráty či krádeží?
- odstranit chybovost v objednávkách?
- lépe kontrolovat plnění objednaných služeb?
- efektivněji využít čas svých zaměstnanců?
Servisní modul usnadňuje dohled nad stroji a servisními zásahy, optimalizuje evidenci a objednávání spotřebního materiálu a eliminuje možnost lidských chyb při objednávání materiálu. Servisní modul je skvělým pomocníkem i tam, kde zákazník platí za pronájem strojů na bázi kliků, protože poskytuje podrobné informace o vytíženosti stroje, které může zákazník okamžitě využít pro jednání s dodavatelem těchto služeb. Vstupní investice se tak rychle vrátí díky značným úsporám.
Funkce Servisního modulu | Jak Servisní modul funguje | Aktivace Servisního modulu | Účtování Servisního modulu | Výhody Servisního modulu
Proč právě MyQ
ÚSPORY
Úspora nákladů vynaložených za tiskové služby je bezesporu nejdůležitějším faktorem, který manažery přivádí k tiskovému řešení MyQ. Úspory přináší MyQ hned v několika ohledech.
Centralizace tiskových služeb
- Malé osobní tiskárny s drahým provozem jsou nahrazeny úsporným multifunkčním zařízením, které samo o sobě sníží tiskové náklady až na třetinu.
- MyQ terminál umožní využívání funkce odloženého tisku a zabrání tak možnému zneužití vytištěných dokumentů neoprávněnou osobou, takže není důvod obávat se sdíleného zařízení.
Omezení soukromých a nepotřebných tisků
- Monitoring tiskových úloh nutí zaměstnance omezit tisk soukromých dokumentů.
- Sledování tiskových nákladů u každého přimějí zaměstnance přemýšlet o nutnosti tisku každého dokumentu.
Omezení firemních tisků
- Uživatelé mohou pohodlně přes webové rozhraní zrušit tiskové úlohy, které poslali na tiskárnu omylem, nebo tisky, které se ještě před vyzvednutím na tiskovém zařízení ukázaly nepotřebné.
Úspora času zaměstnanců – follow me
- Uživatelé netisknou na konkrétní tiskárnu, ale do své tiskové fronty, kde je úloha uložena a čeká na jejich přihlášení k tiskovému zařízení.
- Zaměstnanci nemusí čekat, až se vytisknou úlohy jejich kolegům, až kolegové skončí skenování nebo kopírování. Přejdou jen k jinému zařízení a vytisknou si svou úlohu jinde bez nutnosti vracet se k počítači.
Úspora času správce IT
- Veškerá správa systému MyQ probíhá přes webové rozhraní.
- Instalace nových zařízení je do značné míry zautomatizovaná.
- Díky integrovanému servisnímu modulu má správce vždy aktuální informace o stavu jednotlivých zařízení, aniž by je musel obcházet.
MONITORING
Po nasazení systému MyQ má správce sítě k dispozici velmi podrobný přehled všech činností týkajících se tisku, kopírování, skenování i dalších souvisejících činností.
Tisková zařízení
- Stav tiskových zařízení se sleduje z jednoho místa bez ohledu na výrobce a model zařízení.
- Správce získá okamžitě údaje o aktuálním stavu zařízení a terminálu, počtu celkem vytištěných stran nebo vytížení jednotlivých strojů za konkrétní časové období.
Statistika uživatelů a skupin uživatelů
- Uživatelé si mohou zobrazit vlastní statistiku přes webové rozhraní.
- Správce může sledovat statistiky všech uživatelů i skupin.
- Lze nastavit zasílání pravidelných reportů e-mailem.
- Díky podrobným záznamům lze dohledat přesný čas konkrétního tisku či přístupu uživatele na libovolném zařízení v síti.
Reálné náklady na tisk
- U každého tiskového zařízení lze nastavit odpovídající náklady na tisk a kopírování.
- Z poskytovaných statistik lze velice jednoduše sledovat reálné náklady na provoz a porovnat efektivitu využití jednotlivých zařízení.
BEZPEČNOST
Zabezpečení tisku pomocí MyQ zahrnuje jak technické zabezpečení přenášených dat, tak zabezpečení tištěných dokumentů a citlivých dat, která mohou obsahovat.
Zabezpečený tisk
- Tiskové úlohy se netisknou okamžitě, ale čekají v osobní tiskové frontě uživatele na jeho identifikaci.
- Uživatel se identifikuje pomocí ID karty, PINu nebo jména a hesla.
- Tam, kde je to nutné, lze nastavit dvoustupňové ověřování pomocí kombinace dvou identifikátorů – ID karty a PINu nebo ID karty a hesla.
Zabezpečený přístup
- Pokud je zařízení vybaveno MyQ terminálem, mohou na něm skenovat nebo kopírovat jen oprávnění uživatelé, kteří se identifikují ID kartou nebo PINem.
Soukromá fronta
- Pro ty uživatele, kteří tisknou mimořádně citlivá data, lze nastavit automatické mazání tiskových úloh ze serveru okamžitě po vytištění.
- Soukromá fronta bývá často využívána pro tisky finančního a mzdového oddělení, nebo pro management společnosti.
Šifrování dat
- Veškerá přenesená data mezi MyQ serverem a terminálem jsou šifrována algoritmem AES.
MyQ Servisní modul
Funkce Servisního modulu
- automatická evidence a objednávání spotřebního materiálu
- automatické hlášení problémů a jejich eskalací
- evidence servisních smluv a kontrola plnění SLA
- plnohodnotný objednávkový systém
- profesionální účtování outsourcingových projektů
Jak Servisní modul funguje
Servisní modul automaticky sleduje stavy všech tiskových zařízení v síti, stejně jako jejich zásobu spotřebního materiálu. Současně eviduje skladové zásoby spotřebního materiálu. Podle stavů měřidel na jednotlivých strojích propočítává spotřebu.
- objednávání spotřebního materiálu - systém automaticky vytváří objednávku, kterou odesílá na servisní centrum (dodavateli), nebo návrh objednávky, který zasílá odpovědné osobě ke schválení
- objednávání servisních zásahů - pokud systém identifikuje situaci vyžadující servisní zásah, automaticky odešle e-mail nebo sms zprávu odpovědné osobě, pokud nedojde k vyřešení problému v určitém časovém limitu, kontaktuje systém zastupující osobu
Aktivace Servisního modulu
Servisní modul je integrovanou součástí systému MyQ ve verzích Business a BusinessPro. Pro jeho aktivaci již tedy není třeba instalovat žádný další software či upgrade.
K aktivaci Servisního modulu je třeba kontaktovat dodavatele systému, který připraví smlouvu a provede příslušná nastavení v rámci servisního centra. Odesláním aktivačních e-mailů dojde k aktivaci Servisního modulu, který začne odesílat údaje do servisního centra.
Účtování Servisního modulu
Účtování funguje na bázi předplacených kreditů. Možnosti čerpání kreditů jsou velice variabilní - například 50 kreditů lze vyčerpat na 1 stroji za 50 měsíců, na 2 strojích za 25 měsíců či na 50 strojích za 1 měsíc atd.
Výhody Servisního modulu
Uživatelé už nemusí
- hlásit, že tiskárně došel toner - Systém neustále kontroluje stav tonerů, papíru a dalšího spotřebního materiálu u všech strojů. Jakmile materiál dojde, MyQ odešle zprávu (e-mail nebo sms) odpovědné osobě.
- volat o pomoc, když se zasekne papír - Pokud se nepodaří vyprostit vzpříčený papír ve stanoveném čase, MyQ automaticky zavolá příslušného odborníka.
- čekat na servisní zásah - Nefunguje tiskové zařízení? Zbývající tisky lze vyzvednout na jakékoliv jiné funkční tiskárně pomocí funkce follow me. MyQ si opravu zajistí automaticky.
IT správci už nemusí
- informovat o své nepřítomnosti - Pokud správce není z jakéhokoliv důvodu dostupný a nezareaguje na zprávu systému v obvyklém čase, MyQ automaticky požádá o zásah kolegu či zástupce.
- zírat do monitorovacích systémů - Není nutné tisková zařízení sledovat. Systém vše monitoruje automaticky a v případě nutného zásahu zašle odpovědné osobě zprávu.
- odhadovat, kolik tonerů objednat na sklad - MyQ jako první na světě zohledňuje při výpočtu spotřeby tonerů také měnící se objem tisku, výši pokrytí, dobu dodání a řadu dalších parametrů. Navíc dokáže optimalizovat skladové zásoby pro všechna zařízení v budově, která používají stejný typ spotřebního materiálu, což umožňuje snížit rezervy na minimum, a přitom nenarušit plynulý chod tiskových služeb.
- ztrácet čas inventurami - Systém eviduje kompletně pohyb a spotřebu materiálu, tedy od přijetí objednané položky na sklad až po její konečné použití. Inventura se tedy omezuje pouze kontrolu aktuálního fyzického stavu skladu s evidencí MyQ. Eliminují se tak i rizika krádeže či ztráty spotřebního materiálu z nedbalosti.
- hlídat plnění sjednaných služeb - Servisní smlouva má svůj efekt pouze v případě, kdy je možné rozumně kontrolovat všechny její důležité parametry. Proto je v MyQ možné tyto parametry definovat a umožnit tak například automatické objednání preventivní údržby či přístup ke kompletní historii prováděných zásahů.
- řešit, jak spolehlivě odeslat objednávku - Objednávka je servisním modulem odeslána do servisního centra se všemi potřebnými údaji, které poslouží pro co nejlepší návrh řešení.